E-commerce raste.

Zelo hitro.

In raste preko meja. Ko postane ves svet vaš trg, potrebujete ekspresnega partnerja z globalnimi zmogljivostmi. DHL predstavlja "Where Everything Clicks". Pomaga vam lahko tako pri oblikovanju spletne strani, optimizaciji prodajne konverzijske stopnje, kot tudi pri razvoju vaše blagovne znamke na način, ki vzbuja zaupanje. Globalni e-commerce prinaša ogromno priložnosti. Izkoristimo jih.

OSVOJIMO OSNOVE

Želite vedeti, kako so svetovno znane e-commerce blagovne znamke dosegle uspeh?
Ne glede na to, ali ste izkušeni na e-commerce področju ali pa ste z e-commerce šele začeli, je pametno preveriti, katere tehnike in načela delujejo pri drugih podjetjih. Preberite naš članek o 22 zlatih pravilih, ki so uspešna e-commerce podjetja pripeljala do prodaje po vsem svetu.

PRENESITE ČLANEK IN PREVERITE, KAKO USPETI >

Povežimo se

9 NAČINOV, KAKO OBISKOVALCE SPLETNE STRANI PREOBRAZITI V KUPCE

Hitri načini za preprečevanje zapuščenih košaric
RELEVANTNI POTROŠNIKI KUPIJO VEČ
RELEVANTNI POTROŠNIKI KUPIJO VEČ

Preverite, kako tržiti s pomočjo iskalnikov in kako dodeliti primeren proračun za Google Adwords, Bing Ads ali Facebook. Pri targetiranju se osredotočite na potrošnike, ki iščejo izdelek, podoben vašemu, saj takšni potrošniki kupijo več.

ZAPOSLITE STROKOVNJAKA ZA OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI
ZAPOSLITE STROKOVNJAKA ZA OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI

Poiščite nekoga, ki je spreten pri optimizaciji iskalnikov in njihovih nenehno spreminjajočih se pravil, ali pa uporabite orodje, kot je Long Tail Pro, ki vam lahko pomaga poiskati najbolj profitabilne ključne besede.

UČITE SE OD STROKOVNJAKOV
UČITE SE OD STROKOVNJAKOV

Obstaja nešteto nasvetov za optimizacijo konverzijskih stopenj, kot je gumb za poziv k ukrepanju (CTA - "Call to Action"). Spreminjanje njegove velikosti, barve, pozicije in besedila lahko močno dvigne stopnje konverzij.

PONUDITE DOBER RAZLOG ZA REGISTRACIJO
PONUDITE DOBER RAZLOG ZA REGISTRACIJO

Kar tretjina obiskovalcev zapusti spletno stran, ko se od njih zahteva registracija. Lahko jim možnost registracije le ponudite in pojasnite, kakšna je njena prednost. Poskrbite, da je obrazec preprost ter zahteva le osnovne in relevantne informacije.

VEDNO TESTIRAJTE
VEDNO TESTIRAJTE

Nenehno testiranje in spremljanje, ki se odraža v izboljšanju potrošnikove izkušnje, je bilo ključno za e-commerce zgodbe o uspehu, ki vključujejo Amazon, ASOS in Made. Zgledujte se po njih.

UPSELLING DELUJE
UPSELLING DELUJE

To je znano kot dejavnik "morda tudi". Potrošnik, ki kupi pametni telefon z 12 MP kamero, bo "morda tudi" kupil nekoliko dražji telefon z 16 MP kamero IN 128 GB spomina.

POSTAVITE SE V ČEVLJE POTROŠNIKA
POSTAVITE SE V ČEVLJE POTROŠNIKA

Potrošniki se razlikujejo in se različno odzovejo na določene ugodnosti, ki jih, na primer, prinaša nakup v večji vrednosti. Medtem ko bodo določeni to sprejeli kot pozitivno, pa se najdejo tudi takšni, ki bodo zaradi tega imeli slabše mnenje o podjetju. Razmišljajte kot potrošnik in poiščite formulo, ki vam prinaša uspeh.

ZMERNO S POPUSTI
ZMERNO S POPUSTI

Res je, da vplivajo na promet in kratkoročno prodajo, a brez jasnih ciljev lahko popusti razvrednotijo vaše izdelke.

MANJ LOVA ZA POTROŠNIKI. VEČJI POUDAREK NA ODNOSU Z OBSTOJEČIMI.
MANJ LOVA ZA POTROŠNIKI. VEČJI POUDAREK NA ODNOSIH Z OBSTOJEČIMI.

Kar petkrat dražje je pridobivanje novih potrošnikov kot ohranjanje obstoječih. Zato razvijte strategijo, ki bo skrbela za nastanek lojalnih potrošnikov. Daljši, kot je vaš odnos s potrošnikom, manjši bodo stroški, potrebni za njegovo zvestobo.

ŠTUDIJA PRIMERA - amara

Kako je trgovina s prestižnimi izdelki za dom postala globalna e-commerce zgodba o uspehu.
VIDEO

Preverite, kako lastniki trgovine Amara pojasnjujejo globalni uspeh svoje e-commerce znamke in osredotočenost na potrošnike, čeprav svojih potrošnikov nikoli ne spoznajo.

POGLEJTE
ČLANEK

Preberite, kako je Amara iz ene klasične prodajalne razvila mrežo izjemno uspešnih spletnih trgovin po vsem svetu.

PRENOS
odprite DHL-ovo naročniško kodo

Preverite, kako lahko pomagamo vaši e-commerce blagovni znamki prestopiti meje in osvojiti svet.

POVEŽIMO SE

DHL: Vaš ambasador

Imamo več kot 50-letne izkušnje v mednarodni ekspresni dejavnosti in vemo, kako ohraniti osredotočenost na potrošnike.
Ponujamo on demand delivery
KAJ TO POMENI 
Ponujamo On Demand Delivery

Vaši potrošniki lahko izberejo, kdaj in kam želijo imeti dostavljene izdelke. Prilagodljive storitve so med potrošniki zelo cenjene.

Zagotavljamo dostavo od vrat do vrat
KAJ TO POMENI 
Zagotavljamo dostavo od vrat do vrat

Naše Time Definite mednarodne storitve zagotavljajo dostavo od vrat do vrat po vsem svetu, in sicer do določenega termina. Hitrost je tisto, kar vaši potrošniki pričakujejo.

Nudimo ekspresno pošiljanje & možnost vračila
KAJ TO POMENI 
Nudimo ekspresno pošiljanje & možnost vračila

Raziskave kažejo, da nudenje omenjenih storitev predstavlja večjo verjetnost, da bodo potrošniki zapravili več denarja.

E-COMMERCE VIRI

Najpomembnejše lekcije o e-commerce smo zbrali na enem mestu, da vam lahko pomagamo hitro osvojiti vso znanje o e-commerce.
VIŠJA PRODAJA PRI NIŽJIH STROŠKIH

Kako vzbuditi zaupanje pri obiskovalcih vaših spletnih strani.

PREBERITE TUKAJ
ZAUPAJTE MI, SEM E-COMMERCE TRGOVEC

Kako poskrbeti, da bodo e-commerce potrošniki zaupali vaši blagovni znamki, čeprav za vas še niso slišali.

PREBERITE TUKAJ
KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?

Vaše potovanje do mednarodnega e-commerce uspeha se začne z enim samim klikom

POVEŽIMO SE